اخبار

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان :

تکریم , احترام به ارباب رجوع اولویت همه کارکنان باشد

تکریم واحترام به ارباب رجوع اولویت همه کارکنان باشد
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت :اولویت همه کارکنان این اداره بایستی تکریم و ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای معاونین این اداره کل با بیان اینکه کسب رضایتمندی ارباب رجوع در اولویت برنامه کاری همه کارکنان است اظهار کرد : ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع و رعایت الزامات تکریم در بین کارکنان ، پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با مراجعین و ایجاد روحیه صبر و بردباری و تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین که همان منشور اخلاقی است بایستی به نحو مطلوبی رعایت و موجب رضایتمندی مراجعه کنندگان شود .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه مبارک فجر بر ضرورت انعکاس مطلوب و شفاف خدمات دولت به مردم، تصریح کرد: دستاوردهای دولت سیمای عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و باید به بهترین شکل برای ایجاد نشاط و افزایش امید در جامعه منعکس و شفاف سازی شود.

وی در ادامه به دستاوردهای دولت در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان اشاره کرد و افزود :خوشبختانه با همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل و همت همه همکاران 90 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت و عقد قرارداد شده که تعدادی کثیری از این طرحها به بهره برداری رسیده و بخش عمده ای از این واحدهای اشتغالزا نیز در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

آشتاب با بیان اینکه تلاشهای همه مجموعه این اداره کل منجر به کسب رتبه های برتر کشوری شده است خاطر نشان ساخت : در  تشکیل تعاونی، پرداخت تسهیلات به آنان و آموزش‌های حوزه تعاون رتبه استان پنجم کشوری است و در طرح یارانه دستمزد و طرح کاروزی رتبه برتر کشور را داریم که تلاش ما و همه مجموعه های استان بایستی دو چندان شود تا بتوانیم زمینه رفع بخشی از مشکلات جامعه کار و تولید را فراهم نماییم. 
۱ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید